بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

توافق دو ستاره با استقلال

  • کد خبر: ۱۷۱۳۲۶
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
  • ۲
توافق دو ستاره با استقلال
مهرداد محمدی و رضا اسدی با باشگاه استقلال به توافق رسیدند و قرار است به زودی قرارداد خود را امضاء کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهرداد محمدی، لژیونرفوتبال ایران که در باشگاه السیلیه قطر توپ می‌زد با باشگاه استقلال به توافق نهایی رسیده و به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد. محمدی که توانایی بازی در جناحین به خصوص سمت چپ را دارد یکی از مهره‌هایی بود که نکونام تاکید ویژه‌ای به جذب او داشت و حالا با توافقی که با باشگاه استقلال داشته حضورش در این باشگاه درحال نهایی شدن است.

محمدی فصل پیش ۲۰ بار در ترکیب تیم السیلیه به میدان رفت و  ۱۸۴۵ دقیقه برای این تیم بازی کرد. در آمار به ثبت رسیده از او ۱۲ با گلزنی نیز دیده می‌شود که بسیار جالب توجه است.

اما برای استقلالی‌ها نقل و انتقالات تازه شروع شده است. رضا اسدی، مهاجم باشگاه تراکتور نیز با جواد نکونام به توافق نهایی دست یافته و نزدیکان به باشگاه استقلال صحبت از عقد قرارداد با این بازیکن ظرف روز‌های آتی می‌کنند. تنها مسئله باشگاه استقلال این است که بتواند مبالغی را به عنوان پیش قرارداد به این بازیکنان پرداخت کند تا قرارداد رسمی با این دو ستاره امضاء شود.  

نکته حائز اهمیت درباره جذب این دو بازیکن این است که هیچ یک راضی به عقد قرارداد با سقف دستمزد تعیین شده نیستند و باشگاه استقلال نیز به دنبال راهی است تا بتواند این دو بازیکن شاخص را برای بازی در استقلال فصل بیست و سوم راضی کند.  

توافق دو ستاره با استقلال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
2
0
چه چرت و پرت هایی،هر دو شون پرسپولیسی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
1
0
فوتبالشون تباه شد.هرکی بره توی این تیم کلا باید قید پیشرفت و آیندشو بزنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->